PC's in de Library of Science toegankelijk voor alle RU studenten

Dit bericht is meer dan 5 jaar oud, het is misschien niet meer accuraat.

Alle studenten van de Radboud Universiteit kunnen sinds 23 december 2009 met hun RU account (s-nummer) gebruik maken van de PC’s in de Library of Science in het Huygensgebouw. Kies bij het inloggen voor het RU logon domein.

Let op:

• Persoonlijke instellingen van de software blijven niet bewaard op deze PC’s.
  • De zwart-wit-printers in de nabije omgeving van de bibliotheek zijn standaard gekoppeld. Andere printers moeten bij iedere sessie opnieuw ingesteld worden. Je kunt een instructie krijgen bij de balie.

FNWI-studenten en -medewerkers kunnen ook inloggen met hun science-account (domein B-fac), echter zonder hun persoonlijk profiel. De U-netwerkschijf met hun persoonlijke data is dan wel gekoppeld. Op de PC’s in de terminalkamers is het persoonlijke profiel nog steeds beschikbaar.

In januari 2010 worden de PC’s in het studielandschap vervangen door gloednieuwe exemplaren. Ook deze PC’s zullen dan toegankelijk worden voor alle studenten van de RU.