Adobe Creative Cloud software

Dit bericht is meer dan 5 jaar oud, het is misschien niet meer accuraat.

Adobe Creative Cloud is de opvolger van de Creative Suite software. De Adobe Creative Cloud software is beschikbaar op de Install-netwerkschijf. Licentiecodes zijn bij C&CZ helpdesk of postmaster te verkrijgen. Volgens de site-license mag deze Adobe Creative Cloud for Enterprise (Specified Apps Only Non-Video) op alle computers in eigendom van de RU worden geïnstalleerd zonder bijkomende kosten. Voor thuisgebruik van deze software kunnen medewerkers en studenten terecht op Surfspot. De software bestaat uit de volgende onderdelen: Photoshop, Illustrator, InDesign, Dreamweaver, Muse Pro, Acrobat Pro, Bridge, Encore, Fireworks, Flash Builder Premium, InCopy, Media Encoder, Edge Animate, Edge Code (preview) en Edge Reflow (preview).

Met bijbetaling van € 15,68 ex BTW per jaar per installatie heeft men de Adobe Institution Bundle (Add-On), met de pakketten: Photoshop Elements, Premiere Elements, Captivate en Presenter.

Met bijbetaling van € 31,35 ex BTW per jaar per installatie heeft men de Adobe Upsell to Creative Cloud Enterprise (Add-On), met de pakketten: After Effects, Premiere Pro, Audition, Flash Professional, Lightroom, Prelude en Speedgrade.