Matlab Mobile voor iPhone/iPad en Android

Matlab Mobile is een lichtgewicht Matlab desktop voor iPhone/iPad en Android, die verbinding maakt met een Matlab-sessie in de MathWorks Cloud of op je computer. Vanaf smartphone of tablet kunnen typische Matlab-taken als evalueren van commando’s, uitvoeren van scripts, maken van figuren en manipuleren en bekijken van resultaten uitgevoerd worden. Speciale toetsenborden voor iOS en Android helpen om eenvoudig Matlab-syntax in te voeren. Om het te gebruiken moet de app gedownload worden van de App Store of Play Store en moet een Mathworks account gemaakt worden met een email adres dat eindigt op: @science.ru.nl, @student.science.ru.nl, @donders.ru.nl, @pwo.ru.nl, @let.ru.nl, @fm.ru.nl, @ai.ru.nl, @socsci.ru.nl, @ru.nl, @student.ru.nl of @radboudumc.nl .