Studenten: printbudget overgeboekt naar Peage

Alle FNWI Konica Minolta MFP’s die doorbelast werden via het C&CZ-printbudgetsysteem, zijn overgezet naar Peage. Het C&CZ-printbudgetsysteem wordt alleen nog gebruikt voor de HP-printer escher (Library of Science) en de posterprinter kamerbreed. Op 23 augustus heeft C&CZ daarom alle studenten printbudgetten die gekoppeld zijn aan een Science studentenlogin van een ingeschreven student, leeg gemaakt. Het ISC heeft dat budget op 24 augustus bijgeboekt op het Peage budget van de betreffende student. Eigenaren van voldoende positieve groepsbudgetten zal gevraagd worden wat er met het resterende budget moet gebeuren. Budget voor escher/kamerbreed kan alleen nog bijgeboekt worden bij C&CZ (postmaster@science.ru.nl) met vermelding van kostenplaats of evt. met cash.