Samenvatting | |
---|---|
Begin | 2013-10-12 00:00:00 |
Eind | 2014-02-26 00:00:00 |
Getroffen | Gebruikers van een KM MFP C364e als scanner via mail |
Update: door een aanpassing in de configuratie van de netwerkpoort waar de KM’s aan hangen, kunnen de KM’s nu wel een scan via e-mail versturen. Dat was nodig, omdat de KM’s niet lang genoeg probeerden een verbinding met de SMTP-server op te zetten.
Update: een alternatief is het scannen naar een USB-stick. Log hiervoor
in op de MFP met de scan-pincode, leg een origineel in de papierinvoer
of op de glasplaat, kies Scan
en stop daarna de USB-stick in de
USB-poort aan de rechterzijkant van een MFP, bovenaan. Na een paar
seconden herkent de MFP de USB-stick en presenteert de keus “Save a
document to external memory”. Kies OK
en druk op Start
. Zie ook de
RU-handleiding
op de RU-pagina over de
MFP’s.
Gebruikers melden ons dat soms het scannen naar e-mail niet werkt, met een foutmelding als “Server not found. Scan deleted”. Het probleem is bij KM gemeld. Voor zover we weten, treedt het probleem maar zelden op en kan het tijdelijk verholpen worden door de KM uit en weer aan te zetten.