De procedure voor reparatie is afhankelijk van het bedrijf dat de apparatuur geleverd heeft. Of er kosten aan deze reparatie verbonden zijn, hangt af van de precieze garantievoorwaarden en of de reparatie binnen de garantie valt:

  1. Door de PC huisleverancier Dustin geleverde PC’s hebben normaal gesproken een garantietermijn van 3 jaar. Maar pas op: dit geldt niet voor alle machines, kijk hiervoor goed op de website van Dustin (voorheen Centralpoint).
  2. Voor andere leveranciers en producten kan een andere garantietermijn gelden.
  • Reparaties kunt u zowel binnen als buiten de garantietermijn via C&CZ laten verlopen. Ook voor advies over mogelijke defecten kunt u bij ons terecht.

  • De leverancier of C&CZ zal u berichten op welke dag de reparatie zal plaatsvinden. U dient er zorg voor te dragen dat de technicus van de leverancier op die dag toegang heeft tot het betreffende apparaat.

  • Het aanmelden van een storing kan via email, telefoon of een bezoekje


N.B.1 De gebruiker gaat akkoord met eventuele kosten die voortvloeien uit deze opdracht. Een raming van € 0 betekent niet automatisch dat er geen kosten uit kunnen voortvloeien. Dit geldt ook voor reparaties binnen de garantietermijn.

N.B.2 Indien de reparatiekosten meer zijn dan € 125,- zal eerst een gespecificeerde kostenopgave per e-mail naar de gebruiker gestuurd worden, met vermelding van het reparatienummer. Na kennisneming van de kostenopgave moet de gebruiker berichten of al dan niet tot reparatie moet worden overgegaan.