Opruiming oude PC's

Dit bericht is meer dan 5 jaar oud, het is misschien niet meer accuraat.

Update 6 september: Er zijn al meer aanmeldingen dan beschikbare PC’s. Volgend jaar zal er waarschijnlijk weer zo’n actie komen.

Ook dit jaar ruimt C&CZ weer oude PC’s uit de terminalkamers op. Het zijn Dell Optiplex USFF 760 “rugzakjes” inclusief monitor, toetsenbord en muis. De harde schijf is leeggemaakt, de PC’s worden zonder bedrijfssysteem of enige vorm van garantie, hulp of uitleg weggegeven. De PC’s worden ‘alleen aan FNWI-studenten’ geschonken, maximaal 1 PC per persoon. Aanmelding alleen onder vermelding van je Science mail-adres, dat dus eindigt op @student.science.ru.nl, door een mail te sturen naar helpdesk@science.ru.nl, de C&CZ helpdesk. Aanmelding sluit op 1 oktober 2013 of wanneer de voorraad op is. Men krijgt een mail met een datum/tijd om de PC op te halen.