Gratis printbudget voor testen Péage

De komende maanden worden de door C&CZ beheerde Konica Minolta MFP’s overgezet naar het RU-brede print/copy/scan-systeem Péage. FNWI-studenten en -medewerkers worden verzocht om dit te testen, om op die manier mogelijke problemen vroeg te signaleren. Om dit aan te moedigen is gratis Péage-budget beschikbaar voor de eerste tientallen FNWI-studenten en -medewerkers die zich aanmelden bij de Science Postmaster als ze hun ervaringen met Péage na het testen delen. Een Péage MFP is al jaren beschikbaar bij de cafetaria in het Huygensgebouw, een andere staat tijdens de testperiode in de straat bij vleugel 5 op de tweede verdieping. Na de test zullen de KM’s op de begane grond en de insteekverdieping als eerste naar Péage omgezet worden. C&CZ zal FNWI-specifieke informatie bijhouden op de C&CZ Péage pagina.