De FNWI vraagt aan docenten en studenten om een enquête over de pc onderwijsruimtes in te vullen, dit kost maar 2 (studenten) of 5 (docenten) minuten. De FNWI is namelijk van plan om haar onderwijszalen multifunctioneel in te richten, waarbij computerpractica middels ‘Bring Your Own Device’ (BYOD) gegeven gaan worden. Dit betekent dat de bestaande pc-onderwijszalen (terminalkamers, TK’s) in het Huygensgebouw de komende jaren zullen verdwijnen. Om verdere invulling te geven aan de implementatie willen we graag uw input over het huidige gebruik van de pc onderwijsruimtes middels een enquête opvragen, om hiermee het tempo te kunnen bepalen en welke alternatieven mogelijk gerealiseerd moeten worden ter vervanging van de verschillende gebruiksvormen van de huidige TK’s. De projectgroep brengt op basis van deze enquête en data van het gebruik van de ruimtes en apparatuur een advies uit aan het faculteitsbestuur.